loading...
.:: سرزمین دانلودها ::.
Admin بازدید : 362 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی اصحابی به نام دیوار

| به همراه متن ترانه |

% دانلود آهنگ علی اصحابی به نام دیوار

 

متن ترانه دیوار از علی اصحابی :

چه حالیه که من دارم
به حال من تو میخندی
منم اون کولی تنها
که هر شب خون میبارم
شده تو خلوت تارم
زبونم سیمه گیتارم
دله پر خون شده بیمار
شبیه هر دفعه هر بار
شده زخمی تنه تب دار
از این دلتنگی و دیوار
بازم دیوار و دلتنگی
شدم بیمار صد رنگی
بازم نالیدم از پشته
حصار کهنه ی سنگی
چه حالیه که من دارم
به حال من تو میخندی
بازم دیوار و دلتنگی
شدم بیمار صد رنگی

***

چه حالی داره این خونه
دوباره سرد و بی جونه
چرا باور نداری که
نباشی خونه زندونه
از این حاله من خرابه من
کسی چیزی نمیدونه
همه میخندن و میگن
شبیهی به یه دیوونه
بازم دیوار و دلتنگی
شدم بیمار صد رنگی
بازم نالیدم از پشته
حصار کهنه ی سنگی
چه حالیه که من دارم
به حال من تو میخندی
بازم دیوار و دلتنگی
شدم بیمار صد رنگی
بازم نالیدم از پشته
حصار کهنه ی سنگی

----------------------------------------

 

   اهنگ 192  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 192

   حجم 192 حجم اهنگ : 5.17 مگابایت

 

   منبع منبع : وب سایت تک ملودی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 38,971
  • بازدید کلی : 117,161
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ